Pletena košara MAJDA

Pletena košara MAJDA

Ročno pletena košara MAJDA je unikaten belokranjski izdelek. Narejena je iz naravnega materiala, z veliko truda in dobre volje.

Ima prijeten ročaj, s katerim se lahko podate kamor koli. Njena vzdržljivost je izjemna, zaradi kvalitetnega in spretnega prepletanja šibja.

Dolžina: 38 cm

Širina: 28 cm

Višina: 30 cm

Kategorije: , , Šifra: JOJU-08 Oznaki: Ponudnik:

Opis

Ročno pletena košara MAJDA je unikaten belokranjski izdelek. Narejena je iz naravnega materiala, z veliko truda in dobre volje.

Ima prijeten ročaj, s katerim se lahko podate kamor koli. Njena vzdržljivost je izjemna, zaradi kvalitetnega in spretnega prepletanja šibja.

Pleteno košaro lahko uporabite za različne namene. Lahko jo vzamete s seboj v trgovino ali na piknik. Lahko jo imate doma kot posodo za shranjevanje raznih reči ali posodo za sadje. Razmišljate kaj bi kupili za darilo? Več namenska pletena košara je prava izbira.

Pletarska dediščina je dandanes od vseh rokodelskih dejavnosti na Slovenskem še vedno najbolj številčna. Vendar ne zaradi kakšne posebne družbene skrbi za njeno ohranjanje in razvijanje, ampak zaradi uporabnosti izdelkov, ki so tako rekoč »izumi« za vse čase.

Pestrost slovenskega naravnega okolja ponuja vrsto osnovnih gradiv, to je različnih vrst šibja, ki se v veščih rokah pletarjev spreminja v košare, koše, jerbase in druge izdelke. Poleg vrbovih in leskovih šib ter viter so med pogostimi pletarskimi gradivi tudi slama, srobot, koruzno ličje. tudi kostanjevina, smrekovina, dren pa še drugo drevje in grmičje.

Pletarska dediščina Slovenije je raznolika. Združuje najrazličnejše lokalne samouške vrste znanja in usmerjena rokodelska prizadevanja. Pridobljena pri pouku v pletarskih tečajih in šolah.

Spletna trgovina Belokranjski izdelki deluje po principu združevanja ponudbe ponudnikov iz Bele krajine in nastopa kot centralna točka za prodajo prek spleta.

Obrazložitev pojmov statusa zaloge:

  • Izdelek na zalogi pri ponudniku: v trenutku naročila preverimo s ponudnikom aktualno zalogo in hitrost prenosa v naše skladišče od kjer odpremimo paket. Zaradi narave komunikacije s ponudniki lahko traja tudi do 3 delovne dni za pridobitev točnih informacij. Odprema izdelka je opravljena v 1 delovnem dnevu od prejema zaloge od ponudnika v naše skladišče.
  • Izdelek ni na zalogi: niti pri ponudniku, niti v našem skladišču ni zaloge izdelka. Nekatere izdelke s tem statusom je vseeno mogoče naročiti – ponudnik izdelek izdela po naročilu ali najdemo zalogo pri drugem prodajalcu. Odprema izdelka je pogojena s prejetjem v zalogo in lahko traja 14 delovnih dni.
  • Manj kot X / Vsaj X kosov na zalogi: izdelek je na zalogi v našem skladišču. Zaloga se posodobi 3x dnevno. V trenutku naročila stranko obvestimo, kdaj se bo izvršila odprema. Naročila potrjena s plačilom odpremimo še isti delovni dan, če je naročilo preverjeno z naše strani do 16. ure. V nasprotnem primeru obdelamo naročilo prvi naslednji delovni dan.

Paketi z izdelki več ponudnikov

Belokranjski izdelki združujemo ponudbo več ponudnikov na enem mestu. Pri naročilih, kjer so v enem naročilu združeni različni ponudniki, se šteje za rok odpreme tisti, ki je med vsemi izdelki najdaljši.

Naročnik lahko zahteva pošiljanje posameznih izdelkov ločeno, a s tem prevzame nase dodatno breme pošiljanja večih pošiljk – za vsako dodatno pošiljko strošek pošiljanja, ki se obračuna neposredno Pošti Slovenije ob prevzemu paketa, ali po dogovoru z nami – plačilo po predhodni ponudbi, plačilo preko PayPal oz. Stipe plačilne povezave, ipd.

Dostava s Pošto Slovenije

Iz splošnih pogojev Pošte Slovenije za dostavo paketov v prodajnem programu MojPaket so roki prenosa pošiljk določeni:

  • običajno D+1 po oddaji pošiljke;
  • najkasneje v roku D+3 po oddaji pošiljke.

Navedeni roki so informacijske dostave in zanje Pošta Slovenije ne jamči. Zamude, ki so posledica višje sile niso predmet kršenja obveznosti prenosa pošiljke.

Pakete, primerne za predajo v prenos, pripravljamo do najkasnje 16. ure in jih predamo v prenos najkasneje do 18. ure vsak delovni dan. Naročniki so o poteku izvajanja pošte storitve obveščeni preko SMS ali elektronskega sporočila navedenega ob naročilu. Sporočila pošlje Pošta Slovenije.